Wednesday, January 03, 2007

Things are not going so well.

I like to stand tall
I like to give hope
I like to hear claps from my side
I like to have a best pal 
I like to find some one that really cares
I like to join people conversation
I like to say words
I like to feel love 
I like to find my self better 
I like to feel my self so cold 
I like to watching people 
I like to join friends
I like to do what i want to do
I like the way i walk
I like my own style
I like my own fade 

I believe in everyone of you
I believe we are all one
I believe in everythings people say
I believe in my own 
I believe there is no ending in life
I believe the worlds are so going to change
I believe my friends are with me 
I believe everythings i do i make everyone happy 
I believe hope are in my hand
I believe god helps every one
I believe my family
I believe i'm going to be somebody else pal
I believe i'm not usless

only i like when i want, i believe when i'm alone.

No comments: